Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

ADAS shkakton bumin e radarit të valës milimetër, dhe radari i ardhshëm autonome autonome me rezolucion të lartë me rezolucion të lartë mund të bëhet protagonist



Në dy vitet e fundit, kërkesa e tregut të automjeteve tregtare për montim dhe depërtim në ADAS ka vazhduar të rritet. Në të njëjtën kohë, shumë vende kanë miratuar me sukses sistemin automatik të frenimit të urgjencës (AEB) si pajisje standarde të automjeteve, gjë që ka bërë që tregu i radarit të valës milimetër të rritet me shpejtësi.

Krahasuar me teknologjitë optike si 3D ToF dhe imazhin vizual, radari me valë milimetër ka një interval më të gjatë dhe depërtim më të fortë. Ajo ka përparësi të caktuara në distanca mesatare dhe të gjata dhe identifikimin e objekteve në lëvizje, dhe numri i instalimeve në të njëjtën aplikacion është relativisht i vogël. Vala e përmirësuar e milimetrit mund të jetë e përshtatshme për një gamë të gjerë të aplikacioneve të njohjes me shumë pika.

Potenciali i fortë i zhvillimit të tregut tërheq natyrisht shumë furnitorë të pjesëve të automjeteve dhe prodhuesit e çipave për të garuar për tokën e lartë. Si një gjigant në fushën e çipave të sensorit, si dallohet TI?

Sipas Micronet të TI-së, çipet RFCMOS MMIC me performancë të lartë të TI-së (AWR2243, AWR1243) dhe zgjidhjet me një çip të vetëm (AWR1843, AWR1642) ofrojnë kombinimin më të spikatur të fuqisë së daljes dhe kontrollit të fazës dhe zhurmës në treg, ndërsa kanë më të përparuarat moduli i funksionit dixhital realizon konfigurimin e shpejtë dhe fleksibël të chirps dhe monitorimin e integruar të FuSa, dhe nuk kërkon pjesëmarrje të tepruar dhe ngarkesë të çipit kryesor të kontrollit për të përfunduar këto detyra.

Gjithnjë e më shumë skenarë aplikimesh kërkojnë sensorë me valë milimetër jo vetëm që të kenë aftësi perceptimi, por edhe të bëjnë gjykime në kohë reale në anën lokale duke shmangur ndërhyrjen, e cila shtron kërkesa dhe sfida të reja në tregun aktual të radarëve me valë milimetër. TI deklaroi se sensorët e valës milimetër TI mbështesin produktet e frekuencës 60Ghz dhe produktet e brezit të frekuencës 77Ghz. Aktualisht, produktet e brezit të frekuencës 60Ghz përdoren më së shumti në bandat industriale të frekuencave dhe në aplikacione automobilistike për zbulimin e brendshëm, siç janë zbulimi i anëtarëve dhe vozitja në kabinë. Zbulimi i shenjës. Banda e frekuencës 60Ghz brenda aplikacionit të zbulimit të kabinës së automjetit nuk do të ndërhyjë në sinjalin e radarit të automjetit 77Ghz.

Chipi i radarit TI ka një modul të integruar HWA, dhe motori FFT në modulin HWA2.0 ka një funksion para-përpunimi të sinjalit për zbulimin e vendndodhjes së burimit të ndërhyrjes dhe dobësimin e ndikimit të ndërhyrjes, duke bërë që të dy radarët të funksionojnë në të njëjtën bandë frekuence në të njëjtën kohë. Nuk do të shkaktojë ndërprerje të fortë të sinjalit me njëri-tjetrin dhe do të ndikojë në performancën.

Evolucioni nga ADAS në drejtimin autonome të nivelit të lartë ka promovuar rritjen e tregut të radarit të imazheve milimetër. Sidoqoftë, industria e tanishme është akoma në fazën e popullarizimit të ADAS. Challengesfarë sfidash do të sjellë ulja e drejtimit autonome të nivelit të lartë në tregun e radarit të imazheve milimetër në të ardhmen?

TI gjithashtu deklaroi se për nivele më të larta të kërkesave autonome të drejtimit, radari i imazhit me rezolucion të lartë kërkon si aftësinë e zbulimit të objektivave me rreze të gjatë dhe një rezolucion të këndit të lartë. Për shembull, sistemi duhet të jetë në gjendje të dallojë 250 metra larg Dy makina të vogla që udhëtojnë në të njëjtin drejtim dhe me të njëjtën shpejtësi në korsitë ngjitur, gjë që kërkon që sistemi të ketë një aftësi zbuluese të synuar më pak se 1 shkallë të rezolucionit këndor; në një shembull tjetër, sistemi duhet të jetë në gjendje të njohë parkimin nën urë 200 metra larg ose një makinë në një tunel, i cili kërkon që sistemi të ketë një rezolucion këndor prej më pak se 1 shkallë në drejtimin vertikal. Këto sfida kërkojnë me radar të imazheve me rezolucion të lartë.

Duke parë përpara, TI beson se radari i imazhit me rezolucion të lartë dhe lidar do të bashkëjetojnë në treg dhe plotësojnë njëri-tjetrin. Për tregun autonome të nivelit të ulët të autorizimit (Niveli 0-3) me kërkesa të forta me kosto të ulët, aplikimi i radarëve me valë milimetër dhe sistemeve të kamerave do të jetë më i zakonshëm, sepse kosto-efektiviteti i sistemit është më i lartë.