Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Intel bëri 3 lëvizje për të rrethuar kundërshtarin, a mund të bëhet realiteti i mendimit të dëshiruar?

Sipas Taiwan Media News, strategjia e re e CEO e Intel, Bob Swan, kohët e fundit "duket se ka për qëllim vetveten, por në të vërtetë ka për qëllim armikun". Sepse sipas mendimit të Bob Swan, ka kaluar epoka kur procesori mbizotëron në tregun e gjysmëpërçuesit. Në vend që të qëndroni në fronin e udhëheqësit të procesorit, është më mirë të ripërcaktoni vetë dhe të filloni një sulm.

Bob Swan beson se nga këndvështrimi i gjithë tregut gjysmëpërçues, pjesa e tregut të Intel është vetëm 30%. Në tregjet e ardhshme të AI (inteligjencës artificiale) dhe veturave që drejtojnë veturën, protagonisti nuk do të jetë procesori, por mund të zëvendësohet nga FPGA. (Rrjeti logjik i programueshëm i fushës logjike), i udhëhequr nga GPU. Prandaj, pse të shqetësosh të qëndrosh në tregun e procesorit, është pozicioni kryesor i gjithë tregut gjysmëpërçues!

Sigurisht, Intel nuk e ka këtë ide vetëm për shkak të një çudie. Në fillim të dhjetorit 2019, Bob Swan nxori pikëpamjet e tij mbi të ardhmen e Intel kur mori pjesë në forumin e investimeve. Ai tha, "Unë jam duke u përpjekur për të eleminuar pikëpamjen e kompanisë se ne duhet të përpiqemi të ruajmë 90% të pjesës së tregut të përpunuesve sepse kjo Kufizon idetë tona dhe na lejon të humbasim mundësi për ndryshime të mëdha teknologjike. Ne jemi gjithmonë duke menduar se si të mbrojmë 90% të tregut, sesa të shfrytëzojmë mundësi më të mëdha. "

Në të njëjtën kohë, nga këndvështrimi i sfondit, pasi rritja e PC ngadalësohet dhe tregu i përpunuesve të konsumit dobësohet për shumë vite, Intel ka rregulluar alokimin e burimeve të tij gjatë viteve të kaluara, dhe ngadalë zvogëlon investimet e tij në tregun e konsumit produktet. Përditësimi shkaktoi gjithashtu pakënaqësi të konsumatorit. Përveç kësaj, kthesa e rivalit tradicional AMD solli gjithashtu një presion të madh në Intel.

Prandaj, Intel shpreson të ripërcaktojë vetveten përmes 3 lëvizjeve për të hequr qafe kapjen e AMD, por edhe të jetë në gjendje të sfidojë hapësirën më të gjerë të tregut në të ardhmen.

Mashtrimi i parë: ulja e kostove të marketingut, rritja e inovacionit dhe hulumtimit dhe zhvillimit

Për shembull, në vitin 2016, Intel rregulloi ndjeshëm planin e tij të subvencioneve të marketingut për tregun e PC. Në të kaluarën, subvencionet në shkallë të gjerë të Intel njiheshin më së miri si Strategjia e marketingut Intel brenda.

Por në vitin 2018, Intel njoftoi se do të zvogëlojë shpenzimet e marketingut në më pak se 30% të të ardhurave deri në vitin 2020. Në fakt, ky program filloi qysh në vitin 2017 dhe uli me sukses shpenzimet e marketingut nga 35.6% në 2016 në 32.8%. Intel përdori paratë e kursyera për bashkime dhe blerje, ose si një hulumtim dhe zhvillim i teknologjisë së re, për të zgjeruar paraqitjen në fushat e ndërlidhura si AI, FPGA, CPU, GPU etj. Në fakt, kjo nuk është hera e parë që Intel ka "revolucionarizuar jetën e vet". Intel ishte fillimisht një kompani kujtese. Ajo u shndërrua në një procesor për shkak të sfidës së ulët të çmimeve nga prodhuesit japonezë. Këtë herë, Intel uli rëndësinë e procesorit, duke e bërë atë krah për krah me FPGAs, GPUs dhe patate të skuqura të tjera, me një plan urbanistik më shumë se 5 vjet.

Masa e dytë: Riorganizoni grupin e biznesit, zgjeroni fushën e bashkimeve dhe blerjeve

Në këto 5 vjet, Intel po qetëson vendin e saj. Përfshirë blerjen e Altera (Altera) në 2015, marrjen e biletave në fushën e FPGA, duke hyrë në platformën e përshpejtimit të informatikës artificiale në re dhe buzë; në mënyrë që të prodhojnë patate të skuqura artificiale, një numër i madh i ndërmarrjeve si Nervana, Movidus, etj .; në mënyrë që të hyjë në fushën e drejtimit autonome, Acquired Mobileye në 2017 me një çmim 15.3 miliardë dollarë.

Tani, grupi i biznesit i informatikës së klientëve me bazë në PC Intel, megjithëse akoma kontribuesi më i madh në të ardhura, përbën më shumë se gjysmën e të ardhurave të tij, por rritja e të ardhurave dhe përfitueshmëria e tij janë bërë gradualisht inferiorë ndaj qendrave të të dhënave dhe departamenteve të Internetit të Gjërave.

Me fjalë të tjera, rritja e departamentit të PC është e kufizuar, dhe presioni i konkurrencës së çmimeve po rritet. Intel natyrisht dëshiron të shpenzojë para për marzhe të larta, qendra më futuriste të të dhënave dhe tregjet e AI. Kjo është gjithashtu një zgjedhje më e arsyeshme.

Masa e tretë: rregulloni kapacitetin e prodhimit dhe përqendroheni në produkte shumë fitimprurës

Më parë në treg, Intel tashmë kishte dorëzuar produkte të niveleve të ulëta ose jo kritike në shkritoren e TSMC, dhe kapaciteti i tij i vlefshëm i prodhimit ishte i rezervuar për produkte me diferencë të lartë. Ndërsa siguron kapacitetin prodhues të produkteve të veta shumë fitimprurëse, ai gjithashtu mund të konkurrojë me AMD për kapacitetin e prodhimit TSMC.

Përmes rregullimit të strategjisë së prodhimit, produktet e Intel nuk janë më të furnizuar kohët e fundit. Raporti beson se nëse Intel është i gatshëm të luftojë luftën e mëtejshme të çmimeve, AMD mund të mos jetë në gjendje të mbizotërojë. Tani, AMD duhet të jetë i kujdesshëm, a do të bllokojë Intel kapacitetin e shkritores së meshës dhe të fillojë një luftë të djegur në tokë kundër AMD?

Por vlen të përmendet se Intel ka ende shumë çështje për t'u zgjidhur. Për shembull, përparimi i procesit të Intel dhe paraqitja e 5G janë të gjithë në dyshim. Rival AMD jo vetëm që është i kënaqur me rritjen e pjesës së tregut të tregut të kompjuterave kompjuterikë, por ajo tashmë ka depërtuar në sektorin fitimprurës të qendrave të të dhënave më herët, dhe pjesa e tij e tregut ka vazhduar të rritet. Për Intel, vitet e ardhshme do të jenë plot sfida, por nëse shkon mirë, mund të presim një Intel krejt të ri.