Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Roma nuk është e ndërtuar brenda një dite! MediaTek: Vlerësohet se të ardhurat nga çipi i makinave do të përbëjnë 10% në 3-5 vitet e ardhshme

Vitet e fundit, industria e automobilave ka pësuar ndryshime të jashtëzakonshme, dhe zhvillimi i teknologjive të tilla si inteligjenca artificiale, automjetet elektrike, pa shofer, ruajtja e energjisë dhe siguria e rrjetit do të riformulojnë industrinë e automobilave. Nga këndvështrimi aktual, "katër modernizimet" e reja (elektrizim, inteligjencë, rrjetëzim dhe ndarje) janë bërë tendenca e zhvillimit të ardhshëm të industrisë së automobilave, por realizimi i këtij trendi nuk është vetëm çështje e prodhuesve të automjeteve, por kërkon edhe gjithë industrinë. Përpjekjet e përbashkëta të zinxhirit.

Në të kaluarën, industria e automobilave ka pasur gjithmonë furnizuesit e vet të çipave, përfshirë NXP, Infineon, STMicroelectronic, Renesas dhe kompani të tjera, të cilat vendosin në mënyrë të vendosur tregun e gjysmëpërçuesit automobilistik. Sidoqoftë, me rritjen e ADAS dhe teknologjisë autonome të drejtimit, kërkesa për informatikë dhe aftësi të përpunimit të të dhënave të makinave të zgjuara është rritur, gjë që ofron një mundësi për kompanitë e produkteve të konsumit që përdorin çipa për të prerë në tregun e automjeteve të çipave. MediaTek, e cila ka krijuar arritje të shkëlqyera në tregun e çipave të smartphone, është një nga anëtarët më tërheqës.

Hyrja në tregun elektronik të automjeteve të montuar para

Si një "latecomer", megjithëse MediaTek nuk ka qenë në tregun e pajisjeve elektronike të automjeteve të para, ritmi i tij ka qenë shumë i shpejtë dhe i fortë.

Në maj të vitit 2016, MediaTek shiti shitjet e saj prej 6,000 dollarësh në NavInfo, një degë e çipit të navigimit audio dhe video të automjeteve kryesore të kompanisë për kërkime dhe zhvillim të vendosur në kontinent në 2013. Në të njëjtën kohë, MediaTek ka arritur një bashkëpunim strategjik me NavInfo me një investim ose ndërmarrje të përbashkët jo më shumë se 100 milion dollarë amerikanë për të zgjeruar tregun e automjeteve elektronike dhe rrjeteve të automjeteve. Si rezultat, MediaTek zbuloi paraqitjen e saj strategjike në tregun e çipave të automobilave.

Në Nëntor 2016, MediaTek njoftoi hyrjen e saj zyrtare në tregun e paravendosur të elektronikës automobilistike. Në fillim të 2017, MediaTek lansoi MT3303, një zgjidhje globale e sistemit të navigimit satelitor për aplikime automobilistike dhe industriale. Në fillim të vitit 2019, MediaTek lëshoi ​​zyrtarisht markën e automjeteve të çipave Autus; Në muaj, MediaTek lëshoi ​​zyrtarisht platformën radar të ultë të shkurtër të Autus R10 me milimetër, me radhë; në korrik, MediaTek dhe Geely lëshuan çipin e makinave të serive E.

Në përgjigje të lëvizjes së MediaTek në tregun elektronik të automjeteve të ngarkuar para, Xu Jingquan, zëvendës menaxher i përgjithshëm i MediaTek dhe menaxher i përgjithshëm i njësisë së biznesit të makinave të zgjuara, tha në një intervistë me Ji Wei. "Investimi i MediaTek në sektorin e automobilave është shumë i hershëm, duke filluar në vitin 2012. Nga elektronika e konsumit e deri në tregun pasues, në vitin 2015, MediaTek vuri në dukje se tregu i automjeteve përpara-ngarkimit po kalon ndryshime industriale, duke përfshirë trendin në rritje të 'kthesës së re" të re për patate të skuqura. Nuk kishte asnjë mënyrë për ta furnizuar atë, dhe gjithashtu krijoi mundësi për hyrje të rinj. Prandaj, MediaTek vendosi të hyjë në tregun e para-instalimit në këtë pikë të kohës. "

Sipas Xu Jingquan, vitin e kaluar, njësia e biznesit të automjeteve u bë një njësi zyrtare e biznesit (BU) e MediaTek, dhe filloi të ketë klientë dhe të ardhura zyrtare. "Aktualisht, të ardhurat e departamentit të biznesit të automjeteve janë ende relativisht të vogla, më pak se 5% të të ardhurave të kompanisë, por ne kemi investuar shumë burime njerëzore dhe financiare. Aktualisht, kemi marrë miratimin nga më shumë se 10 prodhues të makinave dhe më shumë se 10 prodhues të sistemit. Prandaj, pritet që rritja e të ardhurave në vitet e ardhshme është më objektive, "tha ai.

Për më tepër, vlen të përmendet se pjesa e veçantë e Divizionit të Automjeteve MediaTek është që ajo ka një njësi të dedikuar për cilësinë e automjeteve. Xu Jingquan tha se për shkak se tregu i automobilave ka kërkesa shumë të larta për cilësi dhe siguri, MediaTek specializohet në sjelljen e ekspertëve të cilësisë me përvojë për t'u bashkuar me ekipin për t'u siguruar klientëve sigurimin më të mirë të cilësisë.

Pritini në katër fushat kryesore të elektronikës automobilistike

Që nga njoftimi për hyrjen në tregun e çipave të automjeteve automobilistikë, mendimi i MediaTek ka qenë i qartë, dhe më në fund ka vendosur nga Telematics, Infotainment, ADAS dhe zgjidhjet e radarëve të valëve milimetër (mmWave). Këto katër zona thelbësore janë prerë.

Për MediaTek, për shkak të lidhjes së fortë, konsumit të ulët të energjisë dhe përvojës më të mirë të përdoruesit në tregun e telefonave inteligjent, ajo është njohur nga shumë prodhues të telefonave celular. Prandaj, çipi i makinave i MediaTek ka përparësi nga audio dhe video multimediale. Argëtimi fillon, dhe pastaj mbulon lidhjet në rrjet, modulet e komunikimit, etj.

"Bazuar në teknologjinë e MediaTek dhe IP në arenën e elektronikës të konsumit, ne kemi investuar relativisht më herët në kabinat inteligjente dhe komunikimet në automjete. Për mjetet vizive të drejtimit dhe radarët me valë milimetër, kjo është një zonë relativisht e re dhe jo siguria është më e madhe, kështu që ne do të investojmë më pak energji. "tha Xu Jingquan para reporterit të mikro-rrjetit.

Aktualisht, MediaTek është njohur nga prodhuesit dhe partnerët më të mirë të automjeteve në të katër fushat. Kuptohet që zgjidhja e radarit të valës milimetër MediaTek Autus është prodhuar në masë deri në fund të vitit 2018. Sistemi i zgjuar i kabinës do të nisë zyrtarisht me modelin e prodhimit në gjysmën e dytë të këtij viti. Sistemi i komunikimit të automjeteve dhe zgjidhja vizuale e sistemit të ndihmës së shoferit janë dorëzuar gjithashtu. Do të dërgohet zyrtarisht në vitin 2020.

Sipas mendimit të Xu Jingquan, fokusi i MediaTek ka qenë gjithnjë në fushën e elektronikës të konsumit, por problemi më i madh me elektronikën e konsumit është se paqëndrueshmëria e tij është shumë e madhe, dhe pragu është i ulët, kështu që cikli i jetës është gjithashtu i shkurtër, i cili nuk është e mirë për të ardhurat e qëndrueshme afatgjata të kompanisë. Në procesin e zhvillimit të përgjithshëm të kompanisë, kërkon 10% -20% të ardhura të qëndrueshme afatgjata, dhe produktet e automjeteve plotësojnë këtë tipar. Në tre deri në pesë vitet e ardhshme, MediaTek shpreson që linja e produkteve të automobilave elektronikë të arrijë një shkallë të të ardhurave prej 10%.

5G sjell mundësi të reja për elektronikë automobilistikë

Në industri, megjithëse Interneti i Automjeteve është diskutuar për një kohë të gjatë, ai nuk është popullarizuar gjerësisht sepse nuk ka një metodë të përshtatshme komunikimi. Në të ardhmen, shfaqja e teknologjisë 5G do të sigurojë një infrastrukturë komunikimi për Internetin e Automjeteve, dhe industria e automobilave do të përfshihet në ndryshime të reja.

Në këtë drejtim, Xu Jingquan gjithashtu beson: "Afërsia e reklamave 5G ka sjellë mundësi të reja për zhvillimin e Internetit të Automjeteve. Në epokën e udhëtimit të zgjuar, kërkesa e konsumatorëve për mjete të teknologjisë së lartë të udhëtimit po rritet dita ditës, drejtimi i prodhuesve të makinave të zgjuara për të zhvilluar më të sigurt. Më miqësore me mjedisin, më shumë produkte të lidhura me celularin, dhe u japin konsumatorëve një përvojë të zgjuar të teknologjisë së lartë me një çmim të sheshtë.

Në zhvillimin e teknologjisë 5G, ekzistojnë vetëm pesë prodhues të çipave bazë në botë, dhe konkurrenca është e ashpër. MediaTek është një nga drejtuesit, dhe paraqitja e tij në fushën 5G po tërheq gjithashtu vëmendjen. Duke marrë telefonat inteligjentë si shembull, MediaTek lëshoi ​​çipin e tij të parë 5G SoC në shfaqjen kompjuterike Taipei në maj të këtij viti, i cili pritet të prodhohet në masë në tremujorin e parë të vitit 2020. Në të njëjtën kohë, MediaTek investoi 1 miliard juanë për të ndërtuar një "ndërtesë R&D e komunikimit pa tel", e cila është dizajni më i madh i çipave dhe qendra e të dhënave në Azi, kryesisht duke zhvilluar teknologji 5G.

Përveç telefonave të mençur, MediaTek ka planifikuar edhe produkte për tregun e elektronikës automobilistike. Sipas Xu Jingquan, pritet që çipet përkatëse 5G të lansohen për rrjetin e makinave Telematics në vitin 2020, i cili është i ndryshëm nga telefoni celular.

Sigurisht, Roma u ndërtua brenda një dite, veçanërisht për prodhuesit e çipave. Xu Jingquan tha sinqerisht, "Deri sot, MediaTek është shumë e çuditshme për shumë prodhues vendas të makinave, sepse i gjithë sistemi i prodhimit të fabrikës së makinave është shumë i madh dhe i shpërndarë. Fokusi aktual është të bëjmë që fabrika e makinave të ndjehet se MediaTek është një premtim dhe e aftë. Furnizuesi i çipave të makinave ".