Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Ekziston një mungesë e madhe e gjysmëpërçuesve, industria gjermane e automobilave kërkon ndihmë nga qeveria

Sipas raporteve të FT, prodhuesit gjermanë të automjeteve kanë kërkuar ndihmë nga qeveria për të lehtësuar mungesën serioze të gjysmëpërçuesve. Një mungesë e gjysmëpërçuesve mund të paralizojë prodhimin gjerman.

Në fund të vitit të kaluar, kërkesa globale e automobilave u rikuperua përtej kësaj, duke çuar në një rritje të papritur të kërkesës për patate të skuqura kryesore dhe prodhuesit e gjysmëpërçuesve nuk ishin në gjendje të kënaqnin industrinë e automobilave përballë kërkesës së fortë për elektronikë të konsumit.

Industria gjermane e automjeteve shpreson që ndërhyrja e qeverisë mund të ndihmojë furnizuesit e automjeteve të rrisin përparësinë e tyre në zinxhirin e furnizimit me çip, veçanërisht në Azi. Sidoqoftë, persona të brendshëm të industrisë thanë se përparësia aktuale e prodhuesve të automjeteve nuk është e lartë dhe gjigandët e teknologjisë si Samsung dhe Huawei zënë një pozicion përparësor. Volkswagen, prodhuesi më i madh i automjeteve në botë, është detyruar të lerë dhjetëra mijëra punonjës të bëjnë pushime. Volkswagen tha se do të zvogëlojë prodhimin me të paktën 100,000 automjete në muajt e parë të këtij viti. Daimler gjithashtu duhej të ndërpriste prodhimin, dhe Ford kishte mbyllur fabrikën e saj në Saar Louis deri në mes të shkurtit.

Lobi gjerman i automobilave VDA tha në një deklaratë se bota po përmirëson fuqishëm furnizimin e gjysmëpërçuesve në industrinë e automobilave dhe organizata është në kontakt me qeverinë gjermane.

Masa e VDA erdhi pasi homologët e saj amerikanë kërkuan ndihmë nga administrata e Biden. Nga ana tjetër, Shoqata e Prodhuesve të Automjeteve në Japoni diskutoi gjithashtu me zyrtarë qeveritarë. Ministria Gjermane e Tregtisë deklaroi se po monitoron formatin nga afër dhe po mban lidhje me kompanitë që janë më të prekura. Në periudhën afatmesme, është shumë e rëndësishme dhe kritike të zgjerohet kapaciteti i prodhimit të gjysmëpërçuesve në Gjermani dhe Evropë. Ministria gjermane e Tregtisë po financon 18 kompani për të ndërtuar fabrika të çipave në Gjermani.

Analistët thanë se ngërçi i furnizimit me gjysmëpërçues mund të zgjasë për disa javë dhe do të duhen 3 deri në 6 muaj për të rritur prodhimin. Sipas një raporti nga Frank Beer, një analist investimesh në LBBW Bank, prodhimi global i automjeteve do të ulet me deri në 2.2 milion automjete këtë vit.

Njerëzit të njohur me këtë çështje zbuluan se nëse nuk do të ishte mungesa e furnizimit me gjysmëpërçues, Volkswagen do të kishte punësuar më shumë punonjës për të përmbushur kërkesën, por Volkswagen tha se pret të kompensojë humbjen e prodhimit në gjysmën e dytë të vitit.