Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Nexperia lëshon diodën e parë të mbrojtjes së Automjeteve të Parë të Automjeteve në përputhje me standardin e aleancës së hapur 10Base-T1s

Nexperia njoftoi sot fillimin e diodës së saj të parë të mbrojtjes ESD në përputhje me kërkesat e Aleancës së Hapur për aplikimet e Automjeteve të Automjeteve 10Base-T1S.Këto dioda përmbajnë kapacitet jashtëzakonisht të ulët (0.4 pf), që do të thotë se ato mund të përdoren për të mbrojtur aplikime 100Base-T1 ose 1000Base-T1 në rrjetet automobilistike që veprojnë me ritme më të larta të të dhënave duke ruajtur integritet të shkëlqyeshëm të sinjalit.Sipas standardit të IEC 61000-4-2, këto dioda sigurojnë deri në 18 kV mbrojtje me një linjë ESD dhe, në përputhje me standardet e Aleancës së Hapur, mund të mbajnë mbrojtje deri në 15 kV pas 1.000 shkarkimeve.Këto pajisje mbulojnë një gamë të gjerë të tensioneve të rrjetit të bordit të qarkut automobilistik, duke përfshirë 12 V që gjenden zakonisht në makina, 24 V të përdorura në kamionë dhe automjete të mëdha tregtare, dhe 48 V në automjete hibride dhe elektrike.

Alexander Benedix, Shefi i Grupit të Produkteve të Mbrojtjes dhe Filtrimit të Nexperia, tha: "Nexperia është krenare të prezantojë diodën tonë të parë që plotëson kërkesat e rrepta të aleancës së hapur për 10Base-T1s Automobile Ethernet.dhe mund të mbështesë gjithashtu rrjetet e sotme të automjeteve dhe të sigurojë integritet të shkëlqyeshëm të sinjalit.Teknologjitë aktuale dhe të ardhshme të automobilave, ne po i ndihmojmë klientët të krijojnë automjete më të zgjuara, më fleksibël dhe të gatshme për të ardhmen ".

100Base-T1 dhe 1000Base-T1 Automobile Ethernet luajnë një rol kryesor në avancimin e lidhjes dhe elektrifikimit të automobilave, por shumë aplikacione tradicionale në automjet ende funksionojnë me shpejtësi më të ulët dhe vazhdojnë të përdorin standardet më të vjetra të lidhjes si CAN dhe LIN.Lidhja e këtyre aplikacioneve tradicionale me Automjetin me shpejtësi më të lartë Ethernet prezanton kompleksitet dhe kosto të panevojshme, kjo është arsyeja pse miratimi i 10Base-T1s si një alternative është shumë domethënëse.Kjo qasje lejon një arkitekturë të vetme të rrjetit (Ethernet Automobile) të përmbushë kërkesat e shpejtësisë së pothuajse çdo aplikacioni automobilistik.Tani, prodhuesit e nënsistemit automobilistik mund të përdorin një diodë të vetme të mbrojtjes ESD (të tilla si PESD1ETH10L-Q ose PESD1ETH10LS-Q) për të mbrojtur të gjitha aplikacionet e Ethernet Automobile nga efektet e dëmshme të shkarkimit elektrostatik, thjeshtimin e modeleve të PCB dhe optimizimin e zinxhirit të furnizimit.

Aleanca e Hapur (Ethernet me një palë të vetme) është një organizatë jofitimprurëse e formuar nga prodhuesit e automobilave, ofruesit e teknologjisë dhe furnizuesit, të përkushtuar për krijimin e rrjeteve të bazuara në Ethernet si standard për rrjetet në automjet.E themeluar në vitin 2011, Aleanca synon të nxisë bashkëpunimin në mbarë industrinë, të mbështesë qasjen e hapur në specifikime dhe të promovojë zhvillimin e lidhjes automobilistike.

PESD1ETH10L-Q vjen në një paketë DFN1006-2, duke matur 1.0 mm x 0.6 mm x 0.48 mm, ndërsa PESD1ETH10LS-Q përmban një paketë DFN1006BD-2 me krahë anësorë, me madhësi 1.0 mm x 0.6 mm x 0.37 mm.Dizajni i lagur anësor mundëson inspektimin automatik optik (AOI) në aplikimet që kërkojnë besueshmëri më të lartë të bashkimit.