Stellantis CFO Doug Ostermann deklaroi se kompania ka iniciuar "bashkëpunim në rrjedhën e sipërme" me furnizuesit e nivelit 1 në përgjigje të afatit të tarifave të vendosur nga Trump për 2 Prill.
Në Konferencën Virtuale Global Auto Global Wolfe Research më 18 Mars, Doug Ostermann tha, "Disa nga inventarët që ne normalisht i ruajmë në nivelin e furnizuesit-veçanërisht stoku i sigurisë, i cili shërben si një tampon për porositë e papritura ose vonesat e dorëzimit-po zhvendoset përtej kufirit në bimët tona amerikane. Kjo nuk është praktika jonë standarde, por ne kemi zbatuar një seri të masave për të thjeshtuar ndikimet afatshkurtra të shkurtra."
Doug Ostermann gjithashtu vuri në dukje se Stellantis po punon me tregtarët për të "mbledhur urdhra për modele që mund të preken dhe të përpiqen të përfundojnë prodhimin gjatë kohës së fundit të Stellantis".
Ai shtoi se Stellantis ka nivele të shëndetshme të inventarit në tregtarët e saj amerikanë, me shumicën e modeleve të ndërtuara nga Kanada dhe Meksika që kthehen në rreth "70 deri në 80 ditë".Stellantis aktualisht prodhon kamionë me detyra të rënda Ram, furgonë promaster, Jeep Compass dhe 6.4-litra Hemi V-8 motorë në Meksikë, ndërsa prodhonte Chrysler Pacifica Minivans dhe Dodge Charger Daytona EV në Kanada.
Ostermann gjithashtu tha se Stellantis ka mbetur në komunikim me administratën Trump dhe do të përshtatet me çdo ndryshim të politikës që mund të ndodhë në ose pas 2 Prillit, i ngjashëm me strategjinë e saj gjatë mandatit të parë të Trump kur Marrëveshja e Shteteve të Bashkuara-Meksikë-Kanada (USMCA) zëvendësoi Marrëveshjen e Tregtisë së Lirë të Amerikës së Veriut (NAFTA).
"Ne kemi mbajtur dialog me nivele të ndryshme të qeverisë amerikane," tha Ostermann."Sigurisht, ne vlerësojmë mundësinë për të siguruar njohuri të industrisë për të ndihmuar politikëbërësit amerikanë të kuptojnë sfidat specifike me të cilat përballen industria e automjeteve dhe të eksplorojmë mënyrat për të mbështetur në mënyrë bashkëpunuese objektivat e politikës amerikane."