Zgjidhni vendin ose rajonin tuaj.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Teknologjia HESAI përballet me katër "shpata lazer" të pezulluara më lart

Më 12 Mars, HESAI Technology (HSAI.US) zbuloi rezultatet e tij financiare të pa kontrolluara për tremujorin e katërt dhe tërë vitin 2023. Raporti financiar zbuloi se të ardhurat e Hesai arritën në 1.88 miliardë juan në 2023, duke shënuar një rritje prej 56.1% të vitit.vit, me dërgesa kumulative të njësive Lidar që tejkalojnë 300,000.

Li Yifan, bashkëthemelues dhe CEO i HESAI, deklaroi 2023 si "një vit rekord".

Themeluar në vitin 2014, HESAI fillimisht u përqëndrua në zhvillimin e sensorëve të gazit lazer përpara se të futeKompania Kineze Lidar për të dalë në publik në SH.B.A.

Në vitin 2023, Hesai dha gjithsej 222.100 njësi Lidar, gati duke dyfishuar shitjet e saj me një rritje të një viti më shumë se një vit prej 176.1%.

Sidoqoftë, që nga viti 2019, HESAI ka pësuar humbje çdo vit, duke grumbulluar mbi 1.1 miliardë juanë në total.Këtë vit, duke shënuar vitin e parë të HESAI në tregun e aksioneve, pa një humbje neto prej 476 milion juanë, më e larta në historinë e saj.

Njëkohësisht, marzhi i fitimit bruto ka qenë në rënie nga viti në vit, nga 70.3% në 2019 në 35.2% në 2023.

Përkatësisht, kosto të ndryshme janë rritur çdo vit.Gjatë gjithë vitit 2023, shpenzimet që lidhen me shitjet dhe marketingun, tarifat e përgjithshme dhe administrative, dhe kërkimet dhe zhvillimi të gjitha u rritën me më shumë se 42% në krahasim me një vit më parë.

Sipas rregullave të industrisë së prodhimit, Hesai pritet të hasë një moment historik të konsiderueshëm të përfitimit pasi të arrijë pikën e inflacionit të "kurbës së buzëqeshjes" të rritjes së shkallës.Sidoqoftë, para kësaj, sfida të tilla si konkurrenca nga Huawei, zbritja e klientit, zhvendosjet në teknologji dhe sanksionet amerikane janë si katër "shpata lazer" që mund të ndryshojnë të gjithë industrinë, vazhdimisht duke dalë mbi Hesai.

Zbritje, jo në të gjitha modelet

Ndërsa merren parasysh teknologjia dhe kostot, shumë automobilistë kanë filluar të zhvillojnë vetë ose të investojnë drejtpërdrejt në prodhuesit e Lidar, të tilla si NIO (9866.hk/nio.n).

Në prill të vitit të kaluar, NIO investoi 250 milion dollarë për të krijuar një fabrikë në Wuxi, kryesisht u përqëndrua në prodhimin, shitjet dhe R&D të Lidar.Në shtator, NIO njoftoi prodhimin masiv të çipit të tij të vetë-zhvilluar të kontrollit të Lidarit.

Megjithëse furnizuesi kryesor i LIDAR i NIO është aktualisht inovuzion, të dy kompanitë kanë një marrëdhënie të thellë detyruese-nga viti 2018 e deri më sot, NIO ka investuar në inovuzion disa herë.

Innovuzioni vlerësohet nga industria si gjysëm- "NiO i lidhur", i tillë që të gjitha modelet në platformën NT2.0 të NIO janë të pajisura me Falcon Lidar të Innovusion.Shtë interesante, NIO gjithashtu drejtoi hartimin e motherboard të këtij radari.

Hesai, e cila nuk ka krijuar një marrëdhënie të thellë detyruese me klientët e saj, nuk e ka zgjeruar bashkëpunimin e saj me klientin e saj më të madh, Li Auto, për të përfshirë të gjitha modelet e Li Auto.

Seria L LI Auto's L Lidar ka vetëm standardin e lidarit në versionet maksimale, ndërsa versionet pro ose ajrore kërkojnë një kosto shtesë prej rreth 40,000 juanë.Sipas këshilltarëve të shitjeve në LI Auto's Experience Stores, "Modelet L7 të shitura në dyqane, me LIDAR të përfshirë në konfigurimin më të lartë, përbëjnë rreth 10%-20%. Në Pekin dhe në të gjithë vendin, modelet kryesore të shitura janë Air dhe Pro, jo Max. "

Përveç Li Auto, klientët e tjerë të Hesai, të tilla si Hiphi, Lotus dhe Hafei, ose po njoftojnë ndalesa në prodhim, duke vuajtur nga shitjet e turpshme, ose kanë njoftuar bashkëpunim me HESAI, por ende nuk kanë filluar ndonjë model të makinave.

Makina e ardhshme Xiaomi, e vendosur të nisë në fund të marsit, është gjithashtu një klient i Hesai.Pavarësisht shpresave të mëdha, lufta e vazhdueshme e çmimeve në sektorin e ri të energjisë ka të ngjarë të nënkuptojë strategjinë e pajisjeve të saj lidar do të ndryshojë në drejtim të modeleve dhe çmimeve, të ngjashme me Li Auto.

Ndërsa afrohet tremujori i parë i vitit 2024, Hesai po përballet me një fillim ku klientët ekzistues janë duke zbritur në mënyrë aktive ose pasive dhe duke zvogëluar çmimet, ndërsa klientët e rinj të mundshëm ose po zhvillojnë zgjidhjet e tyre ose investojnë drejtpërdrejt në konkurrentë.













Teknologjia "alternative"

Megjithëse Lidar shihet si "sytë" e ngarjes autonome me aftësi modelimi në kohë reale, kostoja e tij e lartë dhe performanca e dobët në shi dhe mjegull janë kritikuar gjerësisht.Prandaj, debati mbi rrugën e teknologjisë së "Lidar vs Pure Vision vs Millimeter-Wave Radar" nuk ka pushuar kurrë.

Tesla (TSLA.O) përfaqëson ata që kanë braktisur Lidarin për një qasje të pastër të vizionit.

Duke filluar nga shkurti i vitit 2022, Tesla hoqi të gjitha liderët nga automjetet e saj Model S dhe Model X në Amerikën e Veriut, duke miratuar zyrtarisht një strategji të pastër vizioni dhe duke shpjeguar se kjo e fundit prodhon më pak sinjale të zhurmës dhe ndërhyrjes, duke rezultuar në mbledhjen e të dhënave "më të pastra".

Elon Musk ka kritikuar publikisht Lidarin në raste të shumta, duke e quajtur atë "një teknologji të vjetëruar".

Për Musk, kostoja është gjithashtu një konsideratë e rëndësishme.Kostoja e një moduli të kamerave të vizionit të pastër është vetëm rreth 8% -15% e asaj të një LIDAR.

Për dallim nga Tesla, të ardhurit kinezë fillimisht përqafuan "Lidar Camp".Sidoqoftë, me valën e uljes së çmimeve që filloi vitin e kaluar, kostot e tepruara të veçorive individuale opsionale kanë penguar gjithnjë e më shumë gatishmërinë e konsumatorit për të paguar.

Lidar, dikur një teknologji shumë e kërkuar, është bërë një "patate e nxehtë" për automobilistët nën presionin për të ulur kostot.